Ei voi olla totta! Täällä siis ollaan taas, itse minä siis! Äidin työnsin nyt pois kirjaimellisesti kirjoittajan tuolilta ja astuin itse rattiin. Mutta...mutta...mutta. Tänään on siis syntymäpäiväni, täytin siis tuon 14-vuoden ikärajan ja saan blogin taas omaan hallintaan. Oiken mukavahan tänne oli tulla takaisin runsaiden synttärionnitteluiden kera. Ja taas mutta..mutta...mutta. Tämä mutta-juttu liittyy siihen miksi olen nyt niiiiiiiin iloinen :D :D

No niin...kerron koko jutun. Vispasin tuossa kermoja kakun päälle koulun jälkeen. Päätin samalla kurkata nyt omaan hallintaan tullutta blogiani. Jee...kivaa...täällähän on vaikka kuinka paljon onnittelu-kommentteja. Kauhee määrä...ja sitä sitä ihmettelinkin. Rouva V ja Cebic sitten sanoi, että mun on käytävä nopsaan sähköpostissa, ja kirjoitusten perässä oli aina tällainen hymiö: ;)

Menin sitten sähköpostiin ja täh....!!!!


APUA!! Siellä oli onnittelukortti todella monen leivonta/ruoka-blogin omistajalta samassa sähkärissä ja ei siinä vielä kaikki!!!

Siellä oli lisäksi 220 € lahjakortti Ullanunelmaan!!!!!

Muut leivonta/ruoka-blogien hallitsijat oli keränny mulle aivan uskomattoman suuren ja arvokkaan lahjan. Siis...en meinannu ensin uskoa mun silmiä, mut totta se oli. Kaiken takana oli alunperin Ulla ja Rouva V. Ihmettelinkin, miks Rouva V tahto soittaa mun äidille yhen kerran ;D Yhteensä lahjassa oli mukana kuitenkin yli 60 blogin hallitsijaa.

Mä en vieläkään usko mun silmiä kun luen sitä sähkäriä. Ja...niin moni blogi oli muistanut mua.


Kiitos,,kiitos,,,kiitos kauheesti kaikille onnea toivottaneille ja erityiskiitos niille jotka olivat tuossa lahjassa mukana.

Mä en tiedä miten voisin sanoa kyllin hyvin kiitos!!!!!!!!!

Ps...kohta tulee sitten syntymäpäiväkakkua... :D :D

Pullahiiri tuossa äsken kommentoi, että oli hyvä että asia pysyi salassa kokoajan. Tiesikö siis mun äiti tästä? ;D